سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دو تا سرتاغاری!!

سلام نمیدونم چرا با اینکه با سمیرا با هم تصمیم گرفتیم اینجا راجع به همه چی بنویسیم در کنارش موضوع اصلی که امام زمان هست رو فراموش نکنیم اما هنوز که هنوزه هروقت صفحه مدیریت رو باز میکنم و میخوام پست جدیدی بنویسم جز واسه اقامون دلم نمیخواد چیزی بنویسم!

پس اینبار هم با شعری در رابطه با صاحب الزمان با ما باشید

 

 

اگر عنایتی بر این گدا کنی چه می شود

 

مس وجود جان من طلا کنی چه می شود

 

غم فراق و دوریت گرفته سینه مرا

 

اگر که عقده دلم تو وا کنی چه می شود

 

به زخم های جان من بنه ز لطف مرهمی

 

به قلب زار من اگر شفا دهی چه می شود

 

هر آن طبیب کآمدم فزون نمود درد من

 

تو دردهای من اگر دوا کنی چه می شود

********************************************************

 


نوشته شده در چهارشنبه 89/8/5ساعت 7:16 عصر توسط سارا نظرات ( ) |

Design By : Pichak